25.1.2010 22:52:22Anmäl
Kommentarer till deleg
Bästa Hankeiter!
I den här tråden får ni komma med alla
förslag och kommentarer till delegationen som ni kommer på.
Både jag och andra delegater svarar på de frågor som ni har.
Vi kommer också att finnas på kårmässan där ni kan ställa
frågor till oss.
Jag vill också påminna er om att ni
alltid kan kontakta delegater personligen ifall det är något
ni undrar över.
Nästa delegmöte är den 3.2 kl 18 och till
det är alla hankeiter välkomna!
vi ses på kårmässan,
- Kommentarer: 3
- Läsgånger: 498
- Senaste kommentar: 1.2.2010 13:04:56
- Diskussionen är låst
Var hittar jag föredragningslistan till kommande
delegationsmöte?
Om alla hankeiter har rätt att närvara kan det ju vara kul att veta vad som kommer att behandlas på mötet också.
Om alla hankeiter har rätt att närvara kan det ju vara kul att veta vad som kommer att behandlas på mötet också.
Hejsan!
[1] Styrelsen kan säkert utreda hur institutionerna på Hanken ser på saken. För att det skall fungera borde det finnas en kurs som skulle motsvara ledarutbildningen i armén, som man kunde få tillgodo.
[2] Svaret är tyvärr att den inte hittas någonstans. Men det är en bra kommentar, och i framtiden kommer de viktigaste punkterna att sättas med i kalendern där det står när och var mötet hålls. På inkommande möte på onsdagen väljs Gekkos ordförande samt det beslutas om de stipendier och märken som delas ut.
Pontus WesterbackDelegationens ordförande 2010[1] Styrelsen kan säkert utreda hur institutionerna på Hanken ser på saken. För att det skall fungera borde det finnas en kurs som skulle motsvara ledarutbildningen i armén, som man kunde få tillgodo.
[2] Svaret är tyvärr att den inte hittas någonstans. Men det är en bra kommentar, och i framtiden kommer de viktigaste punkterna att sättas med i kalendern där det står när och var mötet hålls. På inkommande möte på onsdagen väljs Gekkos ordförande samt det beslutas om de stipendier och märken som delas ut.
Senaste nyheter
20 timmar 42 minuter sedan
21 timmar 13 minuter sedan
10.3. 11:55
9.3. 15:27
5.3. 19:08
5.3. 16:38
4.3. 16:24
Senaste annonser
Pris: ge offert
Pris: 430
VERKSTÄLL!